Obiskali smo JOŽETA HAUPTMANA,

nagrajenca ob 70-letnici AMD Škofja Loka

 

V četrtek 29.10.2015 smo člani upravnega odbora AMD Škofja Loka v domu ostarelih občanov Viharnik obiskali g. JOŽETA HAUPTMANA, ki je bil predsednik društva med leti 1959-1965 ter je s svojim delom veliko prispeval pri delu društva, obnovi našega doma in seveda pri organizaciji motornih dirk za Veliko nagrado LOKE. V kratkem klepetu smo ob kavici obujali spomine na čas, ko je društvo delovalo in dihalo s polnimi pljuči. Ob slovesu smo mu zaželeli veliko zdravja, izročili smo mu plaketo Avto moto zveze Slovenije in mu seveda čestitali.

 

Slavnostna akademija ob 70-letnici Avto-moto društva Škofja Loka

V soboto 24.10.2015 je Avto-moto društvo Škofja Loka na slavnostni akademiji v Kristalni dvorani Sokolskega doma v Škofji Loki praznovalo 70 let delovanja. Praznovanje je s slovensko himno začel Škofjeloški oktet, predsednik društva g. FRANC JESENOVEC pa  je v uvodu pozdravil visoke goste, ter predal vodenje proslave voditeljema proslave, ki sta v nadaljevanju opisala bogato zgodovino društva, organizaciji motornih dirk, relijev, preventive, avtošole in organizacije avtosalonov, povedala pa sta tudi o skrbi društva za izobraževanje šolske mladine na vsakoletnih tekmovanjih LOKA KOLO. Slavnostni govornik g. ANTON BREZNIK je v svojem govoru poudaril, da je vloga Avto-moto društva Škofja Loka spoštovanja vredna, zahvalil se je za 70-letno delo vsem dosedanjim upravnim odborom, nekaterim posameznikom podelil priznanja za njihovo nesebično  in prostovoljno delo, društvu pa je podelil slovesno listino. Tudi predsednik AMD Škofja Loka je podelil priznanja članom za njihovo nesebično in uspešno delo. V preddverju smo pripravili tudi razstavo z naslovom »Avto-moto društvo Škofja Loka skozi čas«, za katero je veliko zanimanja.

Med druženjem po končani akademiji smo si ogledali film Petra Pippa z motornih dirk za VELIKO NAGRADO LOKE 1971.

 

Evropski teden mobilnosti

Evropski teden mobilnosti poteka vsako leto že od leta 2006. Vozniki ga najbolje poznamo ob spremembi voznega režima ob Dnevu brez avtomobila. Takrat bentimo nad vsemi 'foteljskimi' bedaki, ki so se spomnili tega dne in nam zaprli pot do služb, blagovnih centrov, gostiln, igrišč ... Letošnja kampanja Potuj raznoliko je tudi pot k ozaveščanju. Akcija Pripelji srečo v službo je najbolj posrečena, saj spodbuja aktivni prevoz na delovno mesto, kar pomeni, da se pripelješ s kolesom in ne z avtom. No, tu bomo v Sloveniji, glede na plače, kmalu najbolj aktivni. Osrednja prireditev ob tednu mobilnosti je v središču mesta potekala v soboto, 19. septembra, od 9- 12 ure. Prikazali so mobilnost vseh vrst invalidov z vodenim tematskim sprehodom, spodbujanje kolesarjenja z izposojo električnih koles in skirojev ter inovacij  Medpodjetniškega izobraževalnega centra na področju mobilnosti. Na ogled so bila hibridna vozila, na parkirnem prostoru, nasproti avtobusne postaje pa je ekipa instruktorjev varne vožnje Braneta  Küzmiča prikazala simulacijo avtomobila na poledeneli cesti.  Z brezplačno vožnjo na mestnem avtobusu so prispevali k promociji javnega prevoza, prikazali pa tudi uporabo sistema letos uvedenega mobilnega plačevanja parkirnine. Avto-moto društvo  Škofja Loka  je skupaj z Avto moto zvezo iz Ljubljane sodelovalo na skupni stojnici v središču mesta. Prikazana je bila simulacija prevračanja avtomobila, obiskovalcem je bila na voljo simulacija vožnje z skuterjem, najmlajši obiskovalci pa so se lahko preizkusili na zaprti progi, ki je bila označena z prometnimi znaki. Obiskovalci so lahko prisluhnili instruktorju varne vožnje o pravilni uporabi varnostnega pasu, lahko pa so preizkusili »pijana očala«. Po oceni  župana mag. Miha Ješeta je prireditev odlično uspela, pričakoval pa je večji obisk.

 

GHD Ilirska Bistrica 2015

Simone Faggioli je tudi v Ilirski Bistrici dokazal, da je trenutno nesporni kralj evropskih gorskih dirk.  Na dirki, ki so jo zaznamovale številne prekinitve, tekmecem ni pustil blizu. To je še najbolje uspelo Čehu Milošu Benešu in Italijanu Faustu Bormoliniju, ki sta zasedla 2. oz. 3. mesto. Za omenjeno trojico je dirko končal najboljši Slovenec, Patrik Zajelšnik. Med deseterico je končal še Marjan Smrdelj, medtem ko je dirko v državnem prvenstvu dobil Milan Bubnič. Faggioli je z zmago v Ilirski Bistrici še sedmič zapored osvojil naslov evropskega prvaka. Med tekmeci mu dober odpor nudil tudi mladi Luksemburžan, David Hauser, vendar je v drugi vožnji napravil napako ter ostal brez rezultata. V igri za stopničke je bil tudi Patrik Zajelšnik, a se mu tokrat ni izšlo. V konkurenci turnih avtomobilov je bil ponovno najhitrejši Andreas Gabat, vendar je imel tokrat celo hitrejšega tekmece v Vladimirju Vitverju, vendar se češkemu vozniku prva vožnja ni posrečila, saj je naredil napako in izgubil preveč časa, da bi Avstrijca lahko še ogrozil. Sodelovalo je tudi 8 sodnikov AMD Škofja Loka.

Končni rezultati – GHD Petrol Ilirska Bistrica 2015 (skupno):

1. Simone Faggioli (ITA), Norma M20 FC

2. Miloš Beneš (ČEŠ), Osella FA 30

3. Fausto Bormolini (ITA), Reynard K02

4. Patrik Zajelšnik (SLO), Norma M20F V8

5. Luca Tosini (ITA), Osella FA 30

6. Renzo Napione (ITA), Reynard K02

7. Dušan Neveril (ČEŠ), Norma M20 FC

8. Federico Liber (ITA), Gloria C8P EVO

9. Marjan Smrdelj (SLO), Lola F3000

10. Laszlo Szasz (HRV), Prototype DT Alfa

Igor Stefanovski je na dirki v Ilirski Bistrici ubranil naslov evropskega prvaka. To mu je uspelo že v prvi vožnji, saj je njegov edini konkurent, ki mu je še dovolj blizu v skupni razvrstitvi, Čeh Lukaš Vojaček, napravil napako in zletel s proge. Skupno najhitrejši med dirkalniki skupine N je bil prav Stefanovski, medtem ko je v skupini A slavil Avstrijec Christian Schweiger.

Končni rezultati – GHD Petrol Ilirska Bistrica 2015 (EP, kat. 1):

1. Christian Schweiger (AVT), Mitsubishi EVO VIII *1. v sk. A 4.54,44

2. Jaromir Maly (ČEŠ), Mitsubishi EVO VIII +3,42

3. Igor Stefanovski (MKD), Mitsubishi EVO IX *1. v sk. N +8,49

4. Stefan Wiedenhofer (AVT), Mitsubishi EVO IX R4 +8,76

5. Tomislav Muhvić (HRV), Mitsubishi EVO IX +11,84

V slovenskem državnem prvenstvu je drugo zmago zapored zabeležil Milan Bubnič. Če so v soboto njegovo Lancio še pestile težave, je v nedeljo delovala brezhibno in dvakratni slovenski državni prvak je lahko dosegal odlične čase. Za njim sta dirko zaključila Davor Ivič in debitant Gregor Brešer. Vodilni v državnem prvenstvu še naprej ostaja Peter Marc, ki je tokrat končal kot četrti, mesto za njim pa najdemo Aleša Preka.

Končni rezultati – GHD Petrol Ilirska Bistrica 2015 (slo. DP, generalno):

1. Milan Bubnič, Lancia Delta Integrale 4.51,71

2. Davor Ivič, Nissan 200SX S14 +21,93

3. Gregor Brešer, Subaru Impreza +23,90

4. Peter Marc, Mitsubishi EVO IX +29,64

5. Aleš Prek, Honda Civic Type R +36,21

6. Matevž Čuden, Honda Civic Type R +53,89

7. Alojz Udovč, Renault Clio R3 +54,63

8. Anton Herblan, Renault Clio IV Cup +55,09

9. Janko Kožman, Renault Clio Williams +1.00,68

10. Andrej Prelc, Suzuki Swift GTI +1.03,62

Najzanimivejšim bojem so bili gledalci priča v divizijah 1 in 2. V diviziji 1 je vse kazalo, da se bodo za zmago udarili Grossi, Dessardo, Prelc in Čebron, a je slednji že v prvi nedeljski vožnji v ogradi razbil svoj dirkalnik. Troboj preostalih je tako ponovno dobil Prelc. Ker je odstopil tudi Nik Pristavec, je Andrej Prelc zaradi ogromne prednosti, že dve dirki pred koncem tudi teoretično osvojil naslov državnega prvaka, že tretjič  zapored. V diviziji 2 sta prednjačila Janko Kožman in Martin Jeršin. V prvi vožnji so ju ločile le 3 desetinke sekunde. V drugi je Kožmanu uspela nekoliko boljša vožnja od Jeršina in veselil se je zmage. Tretje mesto v diviziji je osvojil Primož Kostajnšek, ki ostaja v skupnem vodstvu. Divizijo 3 je zanesljivo dobil Aleš Prek. Tesneje je bilo med Matevžem Čudnom in Alojzom Udovčem. Uspešnejši je bil Čuden. V formulah sta se za točke DP pomerila Franco Berto in Vladimir Stankovič. Dirko in s tem dvoboj divizije 4 je dobil Italijan.

Končni rezultati – GHD Petrol Ilirska Bistrica 2015 (slo. DP, div. 1):

1. Andrej Prelc, Suzuki Swift GTI 5.55,33

2. Marko Grossi, Citroen AX GTI +2,66

3. Manuel Dessardo, MG ZR 105 +4,23

4. Domen Buh, Peugeot 205 1.3 +21,19

5. Aleš Žakelj, Zastava Yugo +24,68

Končni rezultati – GHD Petrol Ilirska Bistrica 2015 (slo. DP, div. 2):

1. Janko Kožman, Renault Clio Williams 5.52,39

2. Martin Jeršin, Honda Integra +2,98

3. Primož Kostajnšek, Škoda Felicia Kit Car +3,09

Končni rezultati – GHD Petrol Ilirska Bistrica 2015 (slo. DP, div. 3):

1. Aleš Prek, Honda Civic Type R 5.27,92

2. Matevž Čuden, Honda Civic Type R +17,68

3. Alojz Udovč, Renault Clio R3 +18,42

Končni rezultati – GHD Petrol Ilirska Bistrica 2015 (slo. DP, div. 4):

1. Franco Berto, F. Renault Monza 4.22,96

2. Vladimir Stankovič, Coloni JPV

 

GHD Lučine v znamenju rekordov

Po sobotnih treningih se je v nedeljo v Lučinah odvila, upamo si trditi, ena najatraktivejših dirk doslej. Med 90 najboljšimi evropskimi vozniki jih je tekmo končalo 82. Vzdušje je že v prvi vožnji dvignil Švicar Ronnie Bratschi, ki je postavil rekord proge med turnimi vozili in ga v drugi vožnji še presegel s časom 2:13,55. Absolutni zmagovalec in nesporni novi gospodar Lučin je Italijan Federico Liber, ki je dosegel nov rekord proge - 2:03,98. Med Slovenci je bil najhitrejši Vladimir Stankovič na skupno 10. mestu. Potem ko je danes že prva vožnja ponudila nekaj daljših prekinitev, se je tudi druga zavlekla, predvsem zaradi daljše prekinitve po nesreči Avstrijca Karla Wernerja, ki jo je precej dobro odnesel. Tretja je potekala dokaj tekoče, s prekinitvijo tik pred nastopom še zadnjih tekmovalcev, ki so poskrbeli za zaključek letošnje dirke v stilu. Absolutni zmagovalec in novi rekorder Lučin Federico Liber je že včeraj napovedoval odlične vožnje na današnji tekmi. Videti je bilo, da s svojo okretno Formulo Glorio C8F od Todraža do Lučin ni le užival, pač pa iz vožnje v vožnjo s povprečno 116 kilometri na uro ogrožal najprestižnejšo znamko – rekord, ki ga je leta 2012 postavil njegov rojak Denny Zardo. Že v drugi vožnji se mu je približal na vsega 3 desetinke, v drugi vožnji pa se je bitka s časom in progo končala v njegov prid, saj mu je magično mejo preseči za 19 stotink. Na drugo mesto se je v skupni razvrstitvi uvrstil lanskoletni zmagovalec Švicar Tiziano Riva (Reynard 92D), tretji pa je bil Čeh Vaclav Janik (Norma20F). Najhitrejši Slovenec je bil sicer že dvakratni zmagovalec Lučin, Vladimir Stankovič (Coloni JPV), ki je sicer svojo današnjo uvrstitev, skupno 10. mesto, potrjeval na vseh vožnjah. Drugo najboljšo slovensko uvrstitev si je danes privozil Milan Bubnič (Lancia Delta HF, skupno 15. mesto). Tretji je bil Peter Marc (Mitsubishi Lancer EVO IX, v generalni razvrstitvi 25. mesto).V slovenskem državnem mestu je bilo prvo mesto po pričakovanjih oddano Milanu Bubniču, ki so mu že včeraj na treningu uspele tri odlične vožnje, pod njim pa sta si stopničke razdelila Peter Marc kot drugi in Aleš Prek kot tretji (Honda Civic, skupno 26. mesto).V Diviziji I državnega prvenstva prvo mesto po vožnjah Andreja Prelca (Suzuki Swift) ni bilo več vprašljivo, za njim si je drugo mesto privozil Janko Čebron (MG ZR 105), tretji pa je bil domačin Lučinčan Luka Oblak (MG ZR 105), ki sicer vozi pod znamko organizatorja prireditve AMD Zvezda. Ob koncu še enega čudovitega vikenda je Klemen Trček, predsednik AMD Zvezda, ki se pod organizacijo dogodka podpisuje tudi tokrat, povedal, da so izredno zadovoljni z izjemno udeležbo najboljših evropskih voznikov gorskohitrostnih preizkušenj. Prav tako so zadovoljni z udeležbo obiskovalcev, ki jih je v Lučine znova prišlo več tisoč. »Če sem štejemo še dva rekorda proge, je bil vikend popoln,« ne skriva zadovoljstva Trček. Po njegovih besedah se je v Lučinah odvila ena najboljših in najatraktivnejših dirk doslej. Po mnenju poznavalcev se, kar se dosežkov/rekorda na 4-kilometrski progi od Todraža do Lučin tiče, povsem realno približujemo magični meji dveh minut; kar se tiče organizacije, pa ta z vsako izvedbo le še dobiva na kakovosti in prepoznavnosti. Sodelovali so tudi sodniki AMD Škofja Loka.

 

Rally Železniki

V Železnikih je potekal tretji reli sezone slovenskega državnega prvenstva v reliju. Dirko, ki so jo zaznamovale visoke temperature, je dobil branilec naslova Aleks Humar s sovoznikom Florjanom Rusom (Renault Clio R3T). Največji tekmec trikratnega zaporednega državnega prvaka je bila ponovno posadka Rok Turk-Blanka Kacin (Peugeot 208 R2), vendar je le-ta v nekoliko šibkejšem dirkalniku uspela dobiti le dve hitrostni preizkušnji. Ostalih sedem je pripadlo Humarju, kar je bilo dovolj za prvo letošnjo zmago v državnem prvenstvu. Za prvima posadkama so se razvrstili trije “Mitsubishiji”. Najhitrejša izmed posadk v tem avtomobilu sta bila Jani Trček in Vili Ošlaj, na četrtem in petem mestu pa najdemo posadki Novak-Čar in Peljhan-Lazar. Slednja še vedno ostaja vodilna v državnem prvenstvu, a so razlike med prvimi štirimi posadkami izredno majhne – Peljhan, Turk, Humar in Trček so vsega šest točk narazen, kar obeta fantastično sezono!

Končni rezultati Rally Železniki 2015:

1. Humar-Rus (Renault Clio R3T) 1:02.59,3

2. Turk-Kacin (Peugeot 208 R2) +46,3

3. Trček-Ošlaj (Mitsubishi Lancer EVO IX) +1.28,5

4. Novak-Čar (Mitsubishi Lancer EVO IX) +2.03,2

5. Peljhan-Lazar (Mitsubishi Lancer EVO IX) +2.42,2

6. Logar-Bobnar (Peugeot 208 R2) +3.06,5

7. Zrinski-Štupar (BMW M3) +4.43,3

8. Bratina-Vovk (Citroen C2 R2) +4.53,2

9. Komel-Lazar (Opel Astra GSI) +5.28,6

10. Mlinar-Mlinar (MG ZR 105) +6.35,7

Pravi triler smo ponovno imeli možnost spremljati v diviziji 1. Uprizorila sta ga Martin Mlinar in Jan Mrak (oba MG ZR 105). Mlada dirkača sta se skozi celoten reli menjavala v vodstvu, v zadnjih treh HP pa je Mlinar vendarle uspel nabrati 2,9 sekunde prednosti, ki pomeni dodatno utrditev vodstva v tej diviziji državnega prvenstva (sedaj znaša že 34 točk). Odlični predstavi sta pokazala tudi Martin Štucin (Škoda Felicia Kit Car) in Rok Jerkič (Zastava Yugo). Prvi se je do nesreče, ko je “povozil” ob progo postavljeni zidak, odlično kosal celo z obema vodilnima voznikoma. Jerkič z Zastavo Yugom kljub divjim predstavam sicer ni mogel biti konkurenčen najhitrejšim, je pa uspel ob odstopih Podlipnika, Požarja in težavah Štucina na koncu poseči celo po tretjem mestu! Žal je že na prvi HP nesrečo doživel lanski zmagovalec Železnikov v diviziji 1 – Simon Rončel.

Rezultati div. 1:

1. Mlinar-Mlinar (MG ZR 105) 1:09.35,0

2. Mrak-Kuštrin (MG ZR 105) +2,9

3. Jerkič-Kavčič (Zastava Yugo) +4.24,4

4. Štucin-Rehar (Škoda Felicia Kit Car) +4.51,2

5. Jereb-Drnovšček (VW Polo) +5.01,0

V diviziji 2, kjer je manjkal vodilni dirkač Matjaž Mihevc, je tokrat slavil Rok Turk. Drugo mesto je osvojila posadka Logar-Bobnar (Peugeot 208 R2), ki je osvojila tudi skupno šesto mesto na reliju, tretje (skupno osmo) pa je pripadlo posadki Bratina-Vovk (Citroen C2 R2).

Rezultati div. 2:

1. Turk-Kacin (Peugeot 208 R2) 1:03.45,6

2. Logar-Bobnar (Peugeot 208 R2) +2.20,2

3. Bratina-Vovk (Citroen C2 R2) +4.06,9

4. Humar-Benčina (Renault Clio RS) +9.56,0

5. Sitar-Glušič (Renault Clio RS) +13.10,6

Divizija 3 je minila v popolnem znamenju Aleša Zrinskega in Tadeja Štuparja (BMW M3), ki sta na koncu največjega konkurenta imela v posadki Komel-Lazar (Opel Astra GSI). Tretje mesto sta osvojila Janko in Mitja Aubreht (Renault Clio Williams).

Rezultati div. 3:

1. Zrinski -Štupar (BMW M3) 1:07.42,6

2. Komel-Lazar (Opel Astra GSI) +45,3

3. Aubreht -Aubreht (Renault Clio Williams) +5.18,4

4. Lukovič -Šintler (Opel Astra GSI) +6.27,6

5. Golob-Sedej (Renault Clio Williams) +19.55,4

Sodelovalo je 6 sodnikov AMD Škofja Loka.

 

Fuchs Saturnus rally Velenje 2015

Fuchs Saturnus rally Velenje z letnico 2015 je bil v vseh ozirih zelo uspešna prireditev. Na startu tekmovanja se je zbralo 74 posadk iz 7 držav, ki so tekmovale za pokale in točke Evropskega rally pokala, prvenstva CEZ in Mitropa pokala za moderna in starodobna vozila ter državni prvenstvi Hrvaške in Slovenije. Zmaga je šla v roke Roku Turku in Blanki Kacin, ki sta prvič dirkala s sodobnim dirkalnikom Peugeot 208 R5. Organizatorji iz AMTK Velenje so bili v soboto pozno zvečer utrujeni, a lahko zadovoljni s potekom dirke in obiskom gledalcev, pa tudi za Velenje tradicionalni dež je bil kljub spremembi datuma spet na obisku. Izjemno napet in zanimiv je bil že petkov začetek rallyja, ko so na prvi HP, Superspecialu Jezero, posadke uprizorile pravi spektakel pred veliko množico navdušenih gledalcev. Dobil ga je Nemec Hermann Gassner , a manj kot sekundo je zaostal Darko Peljhan. To je napovedalo zanimivo sobotno nadaljevanje rallyja. Tako je tudi bilo! Najhitreje je začel Rok Turk, ki se je hitro privajal na novi dirkalnik in je prevzel vodstvo, a je državni prvak Aleks Humar vrnil udarec in se prebil na vrh. Iz ozadja je rinil naprej tudi Juraj Šebalj, ki je prilezel do drugega mesta. Nato je vajeti v roke spet vzel voznik Peugeota in Rok Turk je vodil po dopoldanskem delu pred Hrvatom Šebaljem, ki je zaostajal le dobrih 12 sekund, v igri pa je bil tudi še Aleks Humar na tretjem mestu z manj kot pol minutnim zaostankom. Četrti Hermann Gassner je zaostajal že več kot minuto in je izpadel iz igre za zmago. Zahtevne hitrostne preizkušnje je zmoglo le 49 posadk, kar 25 pa jih je zaradi različnih razlogov odnehalo. Popoldanski del je minil v znamenju dežja, ki je nekatere dele hitrostnih preizkušenj spremenil v prave drsalnice, in troboja za zmago. A je bil Rok Turk iz kilometra v kilometer vse bolj »na ti« z atraktivnim bolidom in , čeprav je hrvaški prvak poizkusil z brezkompromisnim napadom, je vrstni red ostal nespremenjen. Rok Turk in Blanka Kacin sta v prvem nastopu s Peugeotom 208 R5 dosegla odmevno zmago, njuna prednost pred drugouvrščenima Jurajem Šebaljem in Tonijem Klincem v Mitsubishiju Lancerju Evo 9 pa je znašala dobrih 40 sekund. Aleks Humar in njegov novi sovoznik Enej Ložnar sta se v Renault Cliu R3T zadovoljila s tretjim mestom skupno, zmago med vozili s pogonom na en par koles in dragocenimi točkami za državno prvenstvo. Slavila sta tudi v razvrstitvi pokala Mitropa. Do cilja je prispelo 38 posadk. V diviziji 1 državnega prvenstva Slovenije sta slavila Martin in Miran Mlinar v MG ZR105, v Yugo pokalu Rok Jerkič in David Kavčič, med starodobniki pa Avstrijca Gerhard Openauer in Horst Nadles v Ford Escortu RS 2000 Mk2. Direktor dirke Daniel Blažinčič je že v cilju resno razmišljal o ohranitvi statusa in formata rallyja tudi v prihodnje…

 

Srečko Tušar- 90 let

V domu za ostarele občane v Stari Loki smo obiskali Srečka Tušarja na njegov 90 rojstni dan. V pogovoru smo obujali spomine na leta, ko je še aktivno sodeloval pri organizaciji motornih dirk v Škofji Loki. Srečko je več kot 50 let sodeloval in pomagal v Avto moto društvu Škofja Loka, tako v upravnem odboru, kot v raznih komisijah. Posebno se je izkazal pri organizaciji motornih dirk za Veliko nagrado Loke. Ob njegovem jubileju -90 letnici mu iskreno čestitamo in mu želimo obilo zdravja.

Valentin Šinko- prejemnik bronaste plakete 2014

Se še spomnimo odmevnih moto dirk v Škofji Loki? Valentin se jih zagotovo, saj je v organizaciji in izvedbi sodeloval kot društveni funkcionar in sodnik. Ko dirk ni bilo več, je sodeloval v delu športne komisije in organizaciji relly tekmovanj, vse od državnega prvenstva v takratni Jugoslaviji. Sedaj, ko ni več v tako rosnih letih, je redni spremljevalec otrok, da varno prispejo v šolo in se naučijo ravnanj v prometu. Valentin je v letu 2003 prejel zlato plaketo AMZS in v letu 2005 še zlato plaketo matičnega društva. Tem priznanjem dodajamo še bronasto plaketo Zavoda za šport in Športne zveze Škofja Loka.

   GHD Ilirska Bistrica 2014

Zadnji vikend v avgustu je v Ilirski Bistrici že tradicionalna letos že 20. Gorsko hitrostna preizkušnja. Vreme je bilo idealno za dobro dirko, tako da je v drugi vožnji italijan Faggioli dosegel najboljši čas, ki je hkrati rekord proge 1:59.66, kar je povprečno več kot 150 km/h. Na dirki je sodelovalo 10 komisarjev – sodnikov in en kandidat za sodnika iz AMD Škofja Loka

             GHD Lučine 2014

Po tekoče izpeljanih sobotnih trening smo danes v Lučinah lahko videli 3 odlične vožnje. Po prvi, v kateri sta bila po času izredno blizu Italijan Federico Liber (Formula Gloria C8F) in Švicar Tiziano Riva (Reynard 92D), je druga postregla z nekaj presenečenji, saj Liber ni uspel priti do cilja. Po njegovem odstopu je bila pot Rivi do zmage tako odprta. Med Slovenci je po treh odlično odpeljanih vožnjah slavil Matevž Boh (Mitsubishi Lancer EVO IX). Čeprav je bilo na startni listi GHD Lučine 2014 77 imen, je letošnjo dirko končalo 66 voznikov. Prva vožnja je danes minila dokaj mirno, druga pa je bila zavoljo daljših prekinitev skoraj 'zakleta'. Že v prvi tretjini se je z vlečno službo vračal nazaj Avstrijec Taus Reinhold s Subarujem Imprezo WRX ST. Naslednja žrtev je bil Primož Tavčar 1 v vozilu Igorja Kacina Škoda Fabia R2. Ta bo imel do naslednje tekme kar nekaj dela, da jo spravi v red. Zatem je za prekinitev poskrbela Janja Štrekelj (Citroen AX GTI). Četudi je druga vožnja odločala o najboljših izhodiščih za tretji nastop, te priložnosti nekateri niso izkoristili. Žal je bil med slednjimi tudi favorit (za osvojitev dirke pa tudi novega rekorda) Federico Liber, ki je zapeljal s proge in poskrbel za še eno prekinitev. Tako je odprl pot do zmage Tizianu Rivi, ki je v cilj zato pripeljal nekaj počasneje kot v prvi vožnji (2:07.94, v prvi vožnji pa je bil 2:05.92). Rivo je sicer prehitel Vaclav Janik (2:07.35, Lola B02/50), vendar to po tretji vožnji Čehu ni bilo več dovolj za skupno zmago. Takoj za njima se je uvrstil Jovan Aćimić (Osela PA20). Po tretji vožnji, ki je sicer spet izločila nekaj voznikov (Domen Buh, Werner Forstinger pa tudi Marietto Nalon), a se je končala v predvidenem času, je 11. gorsko hitrostna preizkušnja v Lučinah postregla z zmagovalcem dirke. Prvič v zgodovini Lučin je to postal Švicar Tiziano Riva. Zanj je bila to dvojna zmaga, saj je včeraj po treningih ugotovil, da je nekaj narobe z menjalnikom, ponoči je ekipi to uspelo popraviti, po kratki noči pa je Rivi tudi po spletu naključij le uspela zmaga.

 

    Obiskali smo Srečka Tušarja

Pred dnevi smo v Idriji obiskali Srečka Tušarja, našega člana, ki je v času moto dirk v Škofji Loki s svojo vojaško enoto pomagal pri večini prireditev, ki jih je organiziralo AMD Škofja Loka.                   V sproščenem klepetu smo obujali spomine in si na koncu obljubili, da se vsekakor spet srečamo.

 

Športna priznanja za leto 2013

Valentin Jesenovec že 50 let dela v Avto-moto društvu Škofja Loka. Po sledeh očeta, je tudi Tine opravljal naloge pri organizaciji moto dirk v Škofji Loki, pri organizaciji relly tekmovanj za republiško in državno prvenstvo še v takratni Jugoslaviji. Zadnjih 13 let pa je njegovo delo predvsem v AMD Škofja Loka, saj je kot gospodar opravlja vsa dela, ki se pojavijo v društvu. V okviru Zveze za avtošport (AŠ 2005) sodeluje kot sodnik-komisar. Njegovo uspešno delo je v veliko oporo in korist matičnemu društvu, pa tudi AMZS, saj sta ga oba nagradila s priznanji. Čestitamo!

 

Srebrni grb - Valentin Jesenovec

Valentin Jesenovec je prejel srebrni grb Občine Škofja Loka, priznanje za dolgoletno prostovoljno delo na številnih področjih družbenega, kulturnega in športnega življenja v občini in širše. V obrazložitvi je bilo med drugim tudi omenjeno, da je nagrajenec aktivni član AMD Škofja Loka ter športni komisar pri zvezi za avtošport  AŠ-2005. Čestitamo!

 

Svetovno Prvenstvo v motokrosu v Orehovi vasi

08. 06-09.06.2013

Tudi letos se je 10 športnih funkcionarjev in ljubiteljev motokrosa udeležilo svetovnega prvenstva WMX in MX3 v Orehovi vasi. Letošnje leto je jubilejno, saj na progi v Radizlu dirke potekajo že 50 let.Poseben pečat pa je tej častitljivi obletnici dodal Klemen Gerčar, ki je zmagal v skupnem seštevku obeh voženj. Člani Avto moto društva Škofja Loka so z člani društva Orehova vas utrjevali prijateljske stike, bila pa je tudi priložnost, da smo se srečali z MIRANOM STANOVNIKOM-puščavskim lisjakom, ki dirka za moštvo KTM.

Ker pa se pri Mednarodni zvezi za motociklizem (FIM) zavedajo problema onesnaževanja, se povsod zavzemajo za zeleno noto. Tudi v Orehovi vasi so skupaj s tekmovalci posadili 3 breze.

 

Športna priznanja za leto 2012

V torek, 26.03.2013 je bila v Kristalni dvorani Sokolskega doma že 13. podelitev priznanj športnikom in športnim delavcem za leto 2012.Med nagrajenci sta bila tudi dva člana Avto moto društva Škofja Loka.

1. Franc Jesenovec je prejel srebrno plaketo za več kot 30-letno delovanje na področju avtomoto športa.Franc Jesenovec je po družinski tradiciji zapisan Avto moto društvu, saj je bil njegov oče 49 let sekretar društva. V društvu poleg tega, da je že osem let predsednik, skrbi za foto arhiv in je skrben gospodar.

2. Franc Novinc pa je prejel srebrno plaketo za delo v društvu Rovtarji, kjer je aktiven tekmovalec. Društvo Rovtarji ga je razglasilo za častnega člana.Aci Novinc pa je bil tudi dolgoletni inštruktor vožnje v AMD Škofja Loka, aktivno pa je sodeloval kot športni funkcionar na različnih prireditvah. Čestitamo!

 

Vodstvo AMD Škofja Loka

V petek 15. 04. 2016 smo na volilnem občnem zboru izbrali novo vodstvo, nove komisije in odbore:

Predsednik:                   Franc Jesenovec

Podpresednik:               Marjan Kržišnik

Sekretar:                        Alojz Križaj

Blagajnik:                       Mateja Stanonik

Upravni odbor:              Franc Jesenovec

                                       Marjan Kržišnik

                                       Mateja Stanonik

                                       Alojz Križaj

                                       Milan Ravnič

                                       Zdravko Križnar

                                       Martina Klemenčič

Nadzorni odbor:            Zdravko Križnar- predsednik

                                       Stane Kalan- član

                                       Niko Prevc- član

Športna komisija:          Milan Ravnič- predsednik

                                       Valentin Jesenovec- član

                                       Nada Kržišnik- član

Gospodarska komisija: Marjan Kržišnik- predsednik

                                       Helena Kalan- član

                                       Silvo Hafner- član

Častno Razsodišče:     Franc Novinec-  predsednik

                                       Alojz Frelih- član

                                       Jože Šink- član

 

  Športna priznanja za leto 2015

ZDRAVKO KRIŽNAR- dobitnik bronaste plakete za leto 2015

Zdravkota je k delu v društvu pritegnil avto šport. Takoj po včlanitvi leta 1979 se je vključil v športno aktivnost društva. Opravil je izpit za športnega funkcionarja in tako kot vedno še danes sodeluje pri organizaciji društvenih prireditev. Ugotovil je, da je bencinski adrenalin to, kar ga osrečuje. Je član družine športnih delavcev, ki jim avto moto šport veliko pomeni in za kar mu ni bilo nikoli žal sobot in nedelj, ki jih je preživel na dirkah. Še vedno pa je pripravljen sprejeti društvene obveznosti in naloge s strani društva. Zdravko, za to smo ti hvaležni in ti hkrati v imenu AMD Škofja Loka čestitamo!

 

Dež krojil dirko na Gorjancih in za zmagovalca okronal dirkača v starodobniku Stefana Di Fulvia!

Ob vseskozi grozečih temnih oblakih je vreme zdržalo le v 1. vožnji v kateri se je najbolj izkazal Patrik  Zajelšnik, ki je s prototipom Normo M20F dosegel fantastičen čas 1:38.88, kar je pomenilo, da se je kljub precej "počasnejši" šikani staremu rekordu proge približal na zgolj 53 stotink sekunde (če pa štejemo progo z novo šikano v posebno kategorijo, je to nov rekord).

Pred drugo vožnjo je krajša ploha rahlo namočila tekmovalno progo, a se je ta kar nekaj tekmovalcev sušila. Pred najboljšimi pa ponovno: Dež po celotni dolžini proge in povsem neprimerljivi pogoji s tistimi, ki jo jih imeli tekmovalci z začetka startne liste. Zmagovalec GHD Gorjanci 2016 je tako senzacionalno postal, tudi sicer izjemno hitri dirkač v Osellinem prototipu starodobniku, Italijan Stefano Di Fulvio! Če je po pri vožnji fantastično kazalo predvsem slovenskemu predstavniku Patriku Zajelšniku (Norma M20F), v drugi slednji ni imel niti najmanjše možnosti, da bi vodstvo iz prve vožnje ubranil. Še najbolj je Di Fulvia ogrozil Vaclav Janik (Norma M20FC), ki je napadal z drugega mesta, a tudi on ni prišel bližje od zaostanka slabih petih sekund. Zajelšnik je tako v drugi vožnjo nazadoval na skupno sedmo mesto, a še vedno ostal najvišje uvrščeni slovenski predstavnik. Tretje mesto na dirki, ki ga je držal že tudi po prvi vožnji, je osvojil Federico Liber (Gloria C8P EVO). Razplet v generalni razvrstitvi slovenskega državnega prvenstva so prav tako skrojile vremenske razmere. Tako sta na prvih dveh mestih zaključila Peter Marc (Mitsubishi Lancer EVO IX) in Aleš Prek (Honda Civic Type R). Slednji je v drugo dosegel celo šesti čas v generalni razvrstitvi dirke! Milan Bubnič (Lancia Delta Integrale) in Matej Grudnik (Renault Clio RS), vodilna dirkača po prvi vožnji sta bila v zelo slabih razmerah povsem brez možnosti. Bubnič je tako zaključil kot tretji, medtem ko je Grudnik padel na šesto mesto.V konkurenci divizije 1 je po napaki vodilnega po prvi vožnji Daliborja Legoviča (Citroën AX GTI) suvereno slavil Janko Čebron (MG ZR 105), takoj za njim pa je končal Aleš Žakelj (Aleš Žakelj), ki je na ta način še utrdil vodstvo v točkovanju DP te divizije. Tretje mesto je osvojil Nik Pristavec (Zastava Yugo), Legovič pa četrto. Poleg Legoviča je osmoljenec dirke tudi Gregor Jurak (Suzuki Swift GTI), ki po odlični včerajšnji predstavi danes ni startal. Divizija 2 je pripadla Tilnu Pogačarju (VW Golf I), ki je prepričljivo ugnal Primoža Kostajnška (Škoda Felicia Kit Car) in Matevža Čudna (Renault Clio RS) na drugem in tretjem mestu. V konkurenci divizije 3 je dvoboj med Alojzem Udovčem (Renault Clio R3) in Alešem Prekom (Honda Civic Type R) pripadel slednjemu, v diviziji 4 pa je največ točk odnesel Federico Liber.

 

logo

AVTO-MOTO DRUŠTVO

1945            ŠKOFJA LOKA      2015

 

SPONZOR STRANI:

neimenovano
logo